Het is bijna zover - Reisverslag uit Rijnsburg, Nederland van Geoff en Jenn Smit - WaarBenJij.nu Het is bijna zover - Reisverslag uit Rijnsburg, Nederland van Geoff en Jenn Smit - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover

Door: Jenn

Blijf op de hoogte en volg Geoff en Jenn

07 Augustus 2017 | Nederland, Rijnsburg

Nog maar een paar nachtjes slapen en dan gaan we trouwen!! We hebben er al super veel zin in, de zenuwen beginnen te komen.

Na onze trouwdag die geweldig gaat worden gaan we voor 3 weken op huwelijksreis :)
We beginnen op Java en zullen daarna naar de Gili eilanden gaan om vervolgens in Bali te eindigen. Geweldig 3 weken backpacken :) :)

Via deze site kunnen jullie onze avonturen volgen!

Mochten er mensen zijn die onze verslagen willen lezen en die niet in de mail lijst staan geef dan deze webiste door :http://geoffenjenn.waarbenjij.nu/

We hebben niet van iedereen een mail adres ;-)

Zondag om 16.45 uur vertrekken we!!
Liefs van ons

• 13 Augustus 2017 - 11:49

Ria Smit-Visser:

Oom Huib en ik wensen jullie een heel goede reis en een heerlijke vakantie. Lieve groeten van ons xxx

• 14 Augustus 2017 - 20:38

Hanny Pinkse:

Lieve Geoff en Jennifer.
    Ik wens jullie een super mooie huwelijks reis toe en ben nu al nieuwsgierig naar de verhalen en foto's.
    Xx mam

• 15 Augustus 2017 - 15:20

Papa En Mama Smit :

Leuk jullie via FaceTime gezien te hebben toen jullie in Jakarta waren.
    Ondertussen zitten jullie in de trein richting het volgende punt in Indonesie.
    Heel veel plezier en zijn benieuwd naar jullie verhalen en foto's.
    Xx papa en mama

• 15 Augustus 2017 - 15:20

Papa En Mama Smit :

Leuk jullie via FaceTime gezien te hebben toen jullie in Jakarta waren.
    Ondertussen zitten jullie in de trein richting het volgende punt in Indonesie.
    Heel veel plezier en zijn benieuwd naar jullie verhalen en foto's.
    Xx papa en mama