Gili island - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van Geoff en Jenn Smit - WaarBenJij.nu Gili island - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van Geoff en Jenn Smit - WaarBenJij.nu

Gili island

Door: Geoff

Blijf op de hoogte en volg Geoff en Jenn

27 Augustus 2017 | Indonesië, Gili Trawangan

Aankomst op Gili Trawangan!

Na onze boot reis komen we aan op Gili T zoals dat ook wel gezegd wordt onder de backpackers. T staat voor Trawangan en is 1 van de 3 eilanden voor de kust van Lombok. Naast Trawangan heb je nog Gili Meno en Gili Air.

Op het eiland wordt er geen gebruik gemaakt van motoren, dus de verplaatsing is door middel van de benen... nu is lopen in deze temperaturen al geen pretje, en al helemaal niet als er ook nog eens een rugzak op je kadaver hangt!
We besluiten dus om ons te laten brengen door de locale taxi (paard & wagen).
Altijd grappig om jenn zenuwachtig te zien worden als ze in de buurt van een paard komt

Het verslag gaat verder in de bijgevoegde foto's. Uploaden lukte niet

• 27 Augustus 2017 - 17:30

Hanny:

• 27 Augustus 2017 - 22:04

• 27 Augustus 2017 - 22:07

Geen succes paarden en spinnen.